مادران ایران

  • ۰
  • ۰

درد سینه

بسیاری از زنان تا دردی در سینه خود حس میکنند آن را به سرطان سینه ارتباط داده و برای خود ایجاد نگرانی میکنند با این حال اکثر موارد درد اصلاً ارتباطی با این بیماری خطرناک ندارد. بنابراین لازم است بدانید که علل دیگری سبب صدمه دیدن سینه خواهد شد.


در واقع مشکلات آناتومیکی و ساختاری در سینه ها میتواند باعث ایجاد درد شود که در بیش تر موارد این دردها زودگذر هستند. که علل مختلفی می تواند سبب آن شود.


درد سینه به دلیل داشتن کیست سینه
این کیست یک نوع کیسه پر مایع بوده که داخل سینه تشکیل می گردد. زمانیکه غده سینه بطور چشمگیر افزایش سایز میدهد ( یکبار یا بیش تر) ایجاد درد میکند غالبا این کیست ها خوش خیم بوده و با لمس کردن قابل تشخیص اند، ولی در بعضی موارد احتیاج به انجام ماموگرافی یا سونوگرافی میباشد .

خرید آغوشی نوزاد از فروشگاه مادرآن و نی نی سایت 


درد سینه به دلیل ورزش بیش از اندازه
ورزش درمان همه دردهاست مگر این که آن درد را بوجود بیاورد. فشار بی اندازه به قفسه سینه از طریق حرکت شنا در کلاس امادگی جسمانی و یا ورزش با یک لباس زیر تنگ میتواند قفسه سینه شما را بطور جدّی دردناک کند. دکتر راموس میگوید :عضلات مستقیما زیر بافت سینه قرار دارد، بدین ترتیب میتوانید اختلاف بین درد عضلانی سینه و درد سینه را متوجه شوید. بهترین علامت درد عضلانی در سینه این است که این نوع درد پس از چند روز استراحت از بین خواهد رفت.

  • ۹۸/۰۶/۰۳
  • maryam nasiri

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی